Uppcon !

hej !
i lördags  var jag och lelle på uppcon!
det tog lång tid att åka dit , men oj så kul vi hade haha :D <3

idag så var jag med veronica , vi tänkte gå och bada men det var inte så bra vänder så
såg en film istället ;) !

här komme är bilder från vad jag köpte på uppcon !


Kram ida

image description

Lite deco !

image description

Totoro nyckelring ^3^

image description
en bild av mig och lelle i manga form ! den blev jätte cool :D <3

image description

image description
en super söt väska ^^

image description

image description

vi gjorde även pärlplattor ^^

image description

klistermärken till buss kort ^^

image description

och en till deco sak.

Köpte även en hellokitty mjukisdjur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback