Nu får jag **** ta och skärpa mig -.-!!!!

Heeej!

Nu är jag  sådär dålig på att blogga igen ... hatar att min blogg app inte funkar ..

Men under denna tid jag inte bloggat så har det ju helt plötsligt blivigt 1 dag kvar till sommarlovet :O
Kan inte fatta att jag inte ser skolan på månader ... :O

Idag har jag inte gjorts så mycket slutade 10 så ;P ...
Här är bilder från dagarna som har paserat förbi och när jag lollo och lelle var på grönalund :D <3.

image description
Fina Lollo :3 <3

image description

Super kort kö på varje sak :D :S!

image description

Vilda musen ! andra gånge i mitt liv jag åker den ... den var inte lika läskig jag som jag kommer ihåg från när jag var 6 ... :P

image description

CoOl InGaR ,... ;P B) <3

image description

Vann ;) denna ska till japan :3

image description

image description

ja det var allt !

KRAM ida <3 :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback