Soldag ^^

Heej ! Idag så har jag mest varit ute i solen :3 !
Vid ett började jag skrubba rent våran jolle vi ska sälja ;) !
Sen efter några min så kom farmor förbi ;) hon hjälpte mig lite sen gjorde mamma fika ... :)
Efter de åkte dom hem :( så gick mamma och jag och tog ett dopp efter som det var 26 grader i solen ... :3

Och sen har dagen gått snabbt ...
Sen försökte jag förhandla med pappa att jag skulle få lite av pengarna om priset skulle höjas när vi sålde jollen då sa han nej ... Men då sa mamma att jag varit så "duktig" och tvättat den så skulle få deco :D så är så glad :3 <3

Nu ser jag på Narnia :)

Ha en bra kväll kram Ida !


Satt och ritade idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback