kan det vara sant ?! :O

heeej!
nu är jag hemma från en dag på naturhistorisa museet :)
har varit där med veronica och vår brorsor !
vi har sett på cosmonova och gått på museet !
det var en kul första dag på lovet !!! <3

när jag kom hem så låg det en post lapp :DDDDDDDDDDDD
är så glad det kan vara mitt deco !!!
har väntat i 5 veckor nu så får bara hoppas !

lägger upp bild om det är den !
då kommer jag också göra en deco-guide !

bilder från idag :

image description

image description

image description

vi såg på :




hejdå :) <3 kramiz ida


Kommentarer
Postat av: Emi

Vad kul att gå på museum :) Jag älskar naturhistoriska museet, finns så mycket roligt och intressant att titta på där ^_^

2012-02-28 @ 12:01:20
URL: http://imaginarychaos.se/log/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback